Usein kysytyt kysymykset

Tältä sivulta löydät vastauksia moniin usein kysyttyihin kysymyksiin. Mikäli et löydä vastausta tältä sivulta, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Miten voin varata matkan?

Koska matka tulee maksaa?

Mitä maksutapoja on tarjolla?

Miten ja milloin voin peruuttaa matkani?

Mitä lentoyhtiöitä Longitours käyttää?

Lomamatka -haussa on tarjolla vain yksi lentovaihto matkapaketille. Onko muita lentovaihtoehtoja?

Onko matkapaketeissa tarjolla myös lentoja ns. halpalentoyhtiöiltä (low cost airlines)?

Kuuluvatko matkatavarat lennoilla matkapaketin hintaan?

Miten voin ottaa yhteyttä Longitoursiin?

Milloin saan matkavahvistuksen ja miten se toimitetaan minulle?

Milloin saan lentoliput ja miten ne toimitetaan minulle?

Miten voin tehdä lähtöselvityksen lennolleni?

Minkälaisia matkapaketteja Longitoursilla on tarjolla?

Milloin Longitoursin matkapaketit Turkkiin ovat tarjolla? Mitkä ovat lentopäivät?

Haluaisimme varata matkapaketin Kreikkaan, Kyprokselle tai Espanjaan. Milloin on suoria reittilentoja tarjolla?

All inclusive -konsepti lomapaketeissa, miten se toimii ja mitä hintaan kuuluu?

Erikoisruokavalio ulkomailla?

Huomasin, että Longitoursin matkavarausjärjestelmässä on tarjolla lukuisia maita sekä kohteita. Ovatko nämä kaikki matkapaketit varattavissa?

Saavumme kohteeseen yöllä. Pääsemmekö huoneeseen välittömästi?

Lähdemme kohteesta vasta myöhään illalla tai yöllä. Voimmeko pitää hotellihuoneen myöhempään?

Voinko ostaa kuljetuksen lentokentältä hotellille ja miten se toimii?

Onko matkapaketeissa tarjolla lisäpalveluita tai mahdollista tehdä muutoksia, esim. eri lentoihin tai huoneluokan korotuksiin ja aterioihin?

Voinko varata pelkän hotellin?

Voinko tehdä matkavarauksen perheelleni tai matkaseurueelleni?

Mitä minun tulee huomioida, kun lähden matkalle?

Onko lomakohteissa suomenkielisiä oppaita?

Olen lomakohteessa, miten saan yhteyden Longitoursiin?

Voinko tehdä muutoksia matkavaraukseeni ja kuinka paljon muutokset maksavat?

Tarvitseeko minun soittaa Longitoursille, jos haluan tehdä muutoksia varaukseeni?

Onnistuuko nimen muutos varaukselle?

Mitä teen, jos en ole tyytyväinen matkaani?

Löysin Longitoursin verkkosivuilta virheen tai joku osa ei toimi. Voinko lähettää vinkkejä tai palautetta nettisivuista?