Usein kysytyt kysymykset

Tältä sivulta löydät vastauksia moniin usein kysyttyihin kysymyksiin. Mikäli et löydä vastausta tältä sivulta, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Miten voin varata matkan?

Koska matka tulee maksaa?

Mitä maksutapoja on tarjolla?

Miten ja milloin voin peruuttaa matkani?

Mitä lentoyhtiöitä Longitours käyttää?

Kuuluvatko matkatavarat lennoilla matkapaketin hintaan?

Miten voin ottaa yhteyttä Longitoursiin?

Milloin saan matkavahvistuksen ja miten se toimitetaan minulle?

Milloin saan lentoliput ja miten ne toimitetaan minulle?

Miten voin tehdä lähtöselvityksen lennolleni?

Minkälaisia matkapaketteja Longitoursilla on tarjolla?

Milloin Longitoursin matkapaketit Turkkiin ovat tarjolla? Mitkä ovat lentopäivät?

Huomasin, että Longitoursin matkavarausjärjestelmässä on tarjolla lukuisia maita sekä kohteita. Ovatko nämä kaikki matkapaketit varattavissa?

Saavumme kohteeseen yöllä. Pääsemmekö huoneeseen välittömästi?

Lähdemme kohteesta vasta myöhään illalla tai yöllä. Voimmeko pitää hotellihuoneen myöhempään?

Voinko ostaa kuljetuksen lentokentältä hotellille ja miten se toimii?

Voinko tehdä matkavarauksen perheelleni tai matkaseurueelleni?

Mitä minun tulee huomioida, kun lähden matkalle?

Onko lomakohteissa suomenkielisiä oppaita?

Olen lomakohteessa, miten saan yhteyden Longitoursiin?

Voinko tehdä muutoksia matkavaraukseeni ja kuinka paljon muutokset maksavat?

Tarvitseeko minun soittaa Longitoursille, jos haluan tehdä muutoksia varaukseeni?

Onnistuuko nimen muutos varaukselle?

Mitä teen, jos en ole tyytyväinen matkaani?

Löysin Longitoursin verkkosivuilta virheen tai joku osa ei toimi. Voinko lähettää vinkkejä tai palautetta nettisivuista?